Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2008 01:17 - Към теб
Автор: angelus Категория: Други   
Прочетен: 1238 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 02.06.2008 01:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Нечакани сълзите потекоха по страните ми. Горещи, тежки капки попукваха по пода..
Не знаех техния вкус, но чуствайки тежеста им и паренето в очите си.. можех да си представя,че не са никак сладки.
Отново съм на никъде и точно там, където трябва да бъда или поне където съм...
Думите са толкова излишни в подобни моменти, но си нямам никого другиго с когото да споделя каква драма е моето най-голямо щастие.
Гъвкавото ми, издръжливо сърце ме отнесе в списъка на обречените (зашо не се счупи веднъж завинаги...)Онези за които няма начало и няма край. За които всяко разбиване на сърцето е просто поредното и никога последното. Песимисти надарени с нестихващ оптимизъм и желание.... да могат просто да ..обичат. Хора за които всяка следваща секунда е надежда ...несполуките тихо чезнат в сянката на чувствата.. а те са толкова силни,че на фона им нещастията бледнеят и изчезват за миг. Колко  парадоксално..колкото повече осъзнаваш,че нямаш път, толкова повече вървиш и вярваш... ако можехме във всяка житейска ситуация да реагираме по този начин верочтно шяхме да бъдем непобедими.Усещам как всичко това би се сторило на околните неестествено романтично,драматично и меланхолично дори..но то е съвсем истинско и неподпрсвено, изписано точно такова, каквото е изживяно..Чудно е че има още такива емоции в наше време, питам се дали имам ужасен късмет или съм спечелил джакпота.. Като змия с колело..Имам нужда да намеря смисъла, но той отдавна е тук, но само на снимка..дали може да живее човек с една снимка... би било хубаво.. Понякога мълчанието, което ме убива е единственото ми спокойствие, страхът от думите вледенява..защото не знаеш какво ще последва..Този път спирам до тук, не мога повече.. не и сега, вероятно никога, поне в тези писания..



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: angelus
Категория: Лични дневници
Прочетен: 87077
Постинги: 35
Коментари: 23
Гласове: 464
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930